Tennisklinikka - Alakierre (Tasot 3-7) - PERUTTU!!!

PaikkaHelsinki, Smash Center
Kentät7-8
Pvm22.10.2022
Tapahtuman nimiTennisklinikka - Alakierre (Tasot 3-7) - PERUTTU!!!
Tapahtuman kuvausLue alta tapahtuman tiedot ja aloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos klinikka on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Klinikoita ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

Tennisklinikat on tarkoitettu hieman edistyneemmille aikuispelaajille, ja niissä harjoitellaan kunkin klinikan teeman mukaisesti 2 h valmentajan johdolla.

Tasojen 3-6 -kuvaukset, joille klinikka on tarkoitettu:
Taso 3: Pallottelu sujuu myös liikkeestä ja pituutta vaihdellen. Kaikki eivät tällä tasolla pelaa vielä sujuvasti syötöllä. Tyypillisesti 1-2 vuotta 1-3 kertaa viikossa tennistä pelannut on tason 3 pelaaja.
Taso 4: Pelaaja pelaa sujuvasti syötöllä ja syötönpalautuksella, pelaaminen sujuu hyökäten ja puolustaen.
Taso 5: Pelaaja on kansallisen tason E-D-luokkien pelaaja STL:n luokkajaossa tai hänellä on sen tason taidot.
Taso 6: Pelaajan taso on C-luokkaa.
Taso 7: Pelaajan taso on aivan C-luokan kärkeä tai B-luokkaa.

Valmentajana klinikalla toimii Janne Eerikäinen tai joku muu Smashin valmentaja, lisätietoja sähköpostilla janne.eerikainen@smash.fi.

Osallistumisen voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.
Lisätty28.06.2022 10:31