Naiset avoin - Smash ry Padelin mestaruuskilpailu 2022

Pvm28.05. - 29.05.2022
Tapahtuman nimiNaiset avoin - Smash ry Padelin mestaruuskilpailu 2022
Tapahtuman kuvausOsallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Turnausta ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova, ja osallistumismaksu palautetaan vain lääkärintodistusta vastaan osoitteessa smash@smash.fi. Ilmoittautuminen sulkeutuu 26.5. klo 12.00.

Osallistuminen edellyttää Smash ry:n jäsenyyttä!

Avoin luokka on tarkoitettu kaiken tasoisille kilpapelaajille, joilla on padelliiton myöntämä pelaajanumero (on osallistunut liiton alaisiin turnauksiin).

Turnaukseen osallistutaan peliparin kanssa, jonka nimi ilmoitetaan Lisätiedot -kohtaan ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli sinulla ei ole peliparia, mutta haluaisit silti osallistua turnaukseen ole yhteydessä ville.parkkulainen@smash.fi. Jokaiselle parille taataan ainakin kaksi ottelua turnauksen aikana, joista ainakin toinen on sään salliessa ulkona. Sateella, tai luokkien kasvaessa suuriksi, turnaus siirretään kokonaisuudessaan Arena Centeriin.

Tarkemmat otteluajat ilmoitetaan sähköpostitse ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Järjestäjällä on oikeus yhdistää sarjoja.
LajiPadel
Lisätty28.04.2022 11:29