Juniorit U14 - Smash Ry Sulkapallon mestaruuskilpailu 2022

Pvm28.05.2022
Tapahtuman nimiJuniorit U14 - Smash Ry Sulkapallon mestaruuskilpailu 2022
Tapahtuman kuvausOsallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Turnausta ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova, ja osallistumismaksu palautetaan vain lääkärintodistuksella. Ilmoittautuminen sulkeutuu ke 25.5. klo 18.

Osallistuminen edellyttää Smash ry:n jäsenyyttä.

Tervetuloa taistelemaan Smash ry:n mestaruudesta! Junioreiden kaksinpeliluokka on avoin kaikille seuran alle 14-vuotiaille (2008 syntyneet ja sitä nuoremmat) kilpa- ja harrastepelaajille. Turnaus pelataan aidoilla sulilla, jotka järjestäjät antavat pelaajille ennen ottelun alkua. Jokaiselle pelaajalle tulee turnauksen aikana ainakin kolme ottelua!

Toivomme mahdollisimman monen vanhemman osallistuvan turnauksen avustamiseen pisteiden näyttäjinä ja tsemppareina. Tapahtuma on erinomainen kaikille kilpailemisesta kiinnostuneille pelaajille, eikä aiempaa kilpailukokemusta tarvita. Tapahtumassa opetellaan kilpailuissa toimimista tutussa ympäristössä oman seuran pelaajien kesken.
Lisätty26.04.2022 13:53