Tenniksen intensiivitreenit (Tasot 5-6)

Kentät7-9
Pvm04.08.2022
Tapahtuman nimiTenniksen intensiivitreenit (Tasot 5-6)
Tapahtuman kuvausAloita ilmoittautuminen valitsemalla ”Ilmoittaudu (kirjautumatta)”. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos sessio on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Treenejä ei voi maksaa liikuntaseteleillä tai muilla liikuntaeduilla. Ilmoittautuminen on sitova!

HUOM! Pyydämme ilmoittautumaan hyvissä ajoin, koska yksittäinen sessio perutaan tarvittaessa useita päiviä ennen sessiota, jos pelaajia ei ole tarpeeksi.

Harjoituksissa käydään monipuolisesti läpi sekä tekniikkaa, että pelitilanteita. Intensiivitreenit järjestetään sisätiloissa, joten varustauduthan sen mukaisesti. Minimimäärä treenien toteutumiseen on 4 pelaajaa.

Tasojen 5 ja 6, joille treenit on tarkoitettu, kuvaukset:

Taso 5: Pelaaja on kansallisen tason E-D-luokkien pelaaja STL:n luokkajaossa tai hänellä on sen tason taidot.

Taso 6: Pelaajan taso voi olla hyvää D-luokkaa, C-luokkaa tai alempaa B-luokkaa

Lisätietoja harjoitusten sisällöstä tenniksen aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajalta Janne Eerikäiseltä sähköpostilla janne.eerikainen@smash.fi. Ilmoittautumisiin liittyvissä ongelmissa sekä sairaustapausperuutuksissa yhteys sähköpostitse osoitteeseen smash@smash.fi.
Hinta/hlö34,50 €
Lisätty01.04.2022 19:41